21 Ağustos 2007 Salı

21 Ağustos 2007 Beğendiğim Yazılar

Bundan böyle en beğendiğim yazıları , günlük bir şekilde listeleme kararı verdim =] (del.icio.us'a ne gerek var yahu. Babalar gibi bir bloğum var hem burada listeriz , hemde okuyanlarımıza beğendiğimiz konulardan istifade etmelerini sağlarız =] )

27 Ağustos 2007 Listem

1)2005li yıllardan bir blog , kişisel gelişim üzerine. İnsanları okumak üzerine bir yazı dizisi mevcut.Ulaşmak için buradan...
2)Domates suyu'nun sitesinde gördüğüm bilimin çözemediği 10 sorun okunası türden.okumak için buyrun...
3)Yeni bulmuş olduğum hayat hack'i kategorisine soktuğum yeni siteler... şahsen çok beğendim,incelemek için 1,2,3...(kendime not=bu değişik değişik video çekip yayınlama işinde çok para var.bir an evvel star ver yani xP)
4)İblog sistemi hoşuma gitti ve kendime bir tane açıverdim.tavsiye ederim :]
5)Cafepress'e kendi tarzıma uygun t-shirt,kupa tarzı bir stand açma kararı verdim...İleriye yönelik buda bana bir not olsun.
6)Geekologie'de gördüğüm Japonların yeni esintisi.Dünya'nın en büyük yapısını yapmayı planlamış çekik gözlü vatandaşlar...burdan incelemek için...

Hiç yorum yok: