1 Ağustos 2007 Çarşamba

Blog işleri beni iyiden iyiye sarmaya başladı :)

yeni olmanın verdiği enteresan duygu , binlerce blog okumanın verdiği cesaret ve işte ben :D
işin şakası bu blog işleri cidden değişikmiş :) sabah başladım şimdiye kadar siteye şablon
yüklemekten tut yönetici yazar ilişkisine kadar herbişiyi kurcalayıp öğrendim xP evet ben böyleyelim sormayı sevmem ucunda bozmakta olsa boza boza öğrenirim :) deneme yapmak için 2 ayrı blog daha kurdum xP  zaten önce onlarda deniyip sonra buraya yazıyorum :D neyse gene benim çene gene açıldı sonra durdurmak zor oluyor şimdi şu kategorileme işinide öğrendim mi deymeyin
keyfime :) bu arada sitemize açılış yapmadık :( olmadı şimdi Başbakanımızı çağırdım bi bismillah
diyip kurdeleleri keselim :)



Kadir beyler ve sanayi bakanımızda uğramış oy oy bu site şimdiden tutmuş ya :)

Hiç yorum yok: