2 Ağustos 2007 Perşembe

Can sıkıntım

Nedenini bilmediğim bir can sıkıntısı var içimde.vicdanıma soruyorum var mı bi azaplık durum diye hayır rahat ol sen diyor,gidiyorum hafızamı kurcalıyorum nedendir bu sıkıntı die nöronlardan ses yok bizlede alakası yok diolar :( Dedem oradan seslenio oğlum kız hazır canın sıtkınsa hemen evlendirelim die annemse dedeme kötü kötü bakıo bu yaşta ne evlenmesi biz senle evlendikte ne oldu bakışı fırlatıo.Annemle babamı hiç sokmiyim onların kesin bi el altı işi var bu sıkıntıda biliyorum offlayıp pofflamakta yetmio arabayı alıp bi Boğaz yapmam gerek biliyorum can sıkıntısından nokta virgül kullanmaz oldum iyi mi :( Evlensem mi acaba :D

4 yorum:

Ümit Kurt dedi ki...

bırak allan aşkına yaaa !!!

evlenince sıkıntılar azalmaz, artar!

nerden biliyon, evlendinmi diye sor, hayır :D

ama bi sürü boşanan çift var etrafımda... böyle canım sıkılıyo, yok ben çok hoşlanıyom falan hikaye... evlilik kesinlikle çok ciddiye alınması gerekli bir olgu. uzun uzun iki insanın birbiri hakkındaki tüm detayları düşünüp, sorup sorgulayıp karar alması gerekli. evlendikten sonra da herşeyden önce eşine sahip çıkmalısın. başkalarına karşı onu savunabilmelisin, ailen de dahil.

ya bak yazdıkça yazıyorum ben :))

sankim çok evlenmişim :P

karar senin tabii ama bunun yemeğe çıkalım mı, sinemaya gidelim mi gibi basit bişey olmadığını gerçek anlamda hayatını 360 derece nasıl değiştireceğini iyice kavra, bence yani :)

Adsız dedi ki...

yok!..canın sıkılıyo die evlenme:))
sonra can sıkıntın geçince ben ne yaptım dersin sonra :))
ama bugünlerde bu can sıkıntısı herkesde var malum havalarda çok sıkıcı ve sıcak...

punkthepump dedi ki...

gelde bu durumu dedeme anlatın tutturdu boş durma boş duranı Allah sevmezmiş , torun istiyorum torun gibi laflara :D yaw ben torunum ya zaten adamdaki fantezi farklı torunun torunu olmadı onunda torunu :P

Adsız dedi ki...

can sıkılınca evlenilmez be yaw nerden çıkarıosun. dalmışssın iişte ne güzel blog olayına. takma boşver. elinde dalacak olay alacak tad kalmayınca evlen öle hemen sıkılınca diiL. hade kolay gele iyigeceler.