2 Ağustos 2007 Perşembe

Mara'yı bileniniz var mı?




Tekrardan selamlar... Sabah nette dolaşırken bi grubun sayfasına rast geldim malum tam bir surf hastasıyım girmedik site bırakmamda :)




İsimleri Mara grubumuzun . Siteyi girişte albüm coverlarını koymuşlar(yukarıdaki site önizlemesiylede görebilirsiniz.)

Albümün isminide taşıyan "Herşey yolunda Anne" şarkısı en sevdiğim şarkılarından biri oldu.sitede 3 tane şarkılarını download etme hakkı veriolar(Herşey yolunda anne'de dahil xD )

Mara - Herşey Yolunda Anne.mp3
Mara - Bekle Beni.mp3
Mara - Son.mp3

doğrusunu söylemek gerekirse 3'ü de birbirinden güzel :) şarkıları tıklayıp indirebilirsiniz...

Favori şarkımın sözleride şöyle :

HERŞEY YOLUNDA ANNE

Şikayetçi değilim dostsuzluktan
Yürüdüğüm eğri büğrü kaldırımdan
Her surat nefretle bakıyor
Amaçsız umutsuz yarından
Bir ben miyim mutlu olan?
Oysa gözümde aynı umutsuz bakış
Telefon ne zaman çalsa cevap aynı
Herşey yolunda anne
Herşey yolunda
Yok etmek ister herkes birbirini
Mutluluk diğerinin mutsuzluğunda
Ben ise umursamaz görünür
Kendi kendini yok ederim
Bir ben kaldım mutlu sanki
Oysa gözümde aynı umutsuz bakış
Telefon ne zaman çalsa cevap aynı
Herşey yolunda anne
Herşey yolunda

1 yorum:

Adsız dedi ki...

EVET MUHTEŞEM Bİ GRUP