21 Ağustos 2007 Salı

Mimlenmişiz haberimiz yok =]




Sevigili Alisko kardeşim sessiz sedasız gibi dün akşam saatlerinde bizi mimlemiş. :]
 Bende artık kotayı baya geçmenin verdiği sıkıntı ve perşembe günü gireceğim sınavı düşünmekten akıl kalmadığı için gezemiyordum dostları . Site giriş raporlarına girdim az önce , birde baktım Alisko'dan ziyaretçi yağıyor bir kontrol edelim dedim ve olan oldu :] Fazla zırvalamadanmim konusu olan yanımızdan ayırmadağımız eşyalarımız... Sıralayalım bizde.
1)Cüzdanımın içinde bulunan babannemin bana verdiği ilk bayram harçlığı(harcayamadım yeminle , o ilk ve sondu zaten =] )
2)Yanımda ayırmadığım güneş gözlüğüm (çok alıştık birbirimize)
3)Cep telefonum tabiki :]

Şimdi sıra geldi birilerini daha mim dalgasına tutmaya.Evet bende Sesebian,Kutlu,Başak ve
Eda Suner'i mimliyorum.Kolay gele...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu mim i başlatmıştım baya bi dolaşmış sanırım başak a pası ben attım oda başkasına derken banada gelicek sanırım :) siteler arasında dolaşırken mim in bu kadar çok dolaşıcanı tahmin etmemiştim beklediimden büyük bi dalga oldu :)cevaplarda ilginç olanlarda var :))

punkthepump dedi ki...

bu mim işleri sakat valla nereden ne zaman geleceği belli olmuyor =] ansızın vurabilir , korunmak lazım =P