1 Ağustos 2007 Çarşamba

Siftah

Herkese toptan selamlar... Günlerden Çarşamba hava güzel ve dün gece alığım kararı gerçekleştirme günüm :) dün gece gene normalde rss'den takipte olduğum siteleri okurken bi anda kafamda değişiklik yapma vakti geldi dedim... forum sayfamı diğer arkadaşları devredip blog açıklarına doğru açtım yelkenimi  :) Sitemde başta yapmak istediğim şey İstanbul'un her bir köşesini gezip bloğumda bir belgesel havasında(xP) yayınlamak... ayrıyetten uzun süredir üzerinde çalıştığım projelerimi devreye sokup sonuçları bloğumda paylaşmak. Ayriyetten yüklü internet ve software tecrübelerimi paylaşmak istiyorum :) (5 yıllık internet tecrübesini boşa sayamazdım xP)


 Topaçım


 Gerçek günlüğümde eş zamanlı olarak bloğumda yerine alıcak talihlilerden(xP)... kişisel gelişim kitabı sevdalısıyım vesselam artık onlardanda bikaç nükte atarız buraları :) aslında kafamda baya bişi var yapmak istediğim ama temelsiz iş yapmak istemiyorum ondan bunlarla şimdilik sınırlı kalıcam ama yakında bombalarımı da patlatıcam :) Esenlikle kalın , bizi takip edin :)


 


 


 

Hiç yorum yok: